توابع تک ارز تعریف شده توسط عملگرهای انتگرالی و نامساوی های دیفرانسیلی

پایان نامه
چکیده

چکیده فرض کنیم s کلاس تمام توابع تحلیلی و تک ارز به شکل f(z)=z+?_(k=2)^???a_k z^k ? (1) روی قرص واحد u={z: z?c,|z|<1 } که درآن a_k?? و t زیر کلاسی از s شامل توابع تک ارز به شکل f(z)=z-?_(k=2)^???a_k z^k ? (2) باشد که تحلیلی روی قرص واحد u هستند. در این پایان نامه کلاس های مختلفی را بررسی می کنیم. این کلاس ها از تأثیر عملگرهای خاص روی توابع تحلیلی ذکر شده و صدق کردن در شرایط ویژه ساخته می شوند. برای مثال کلاس u(?,?) عبارت است از تمام توابع تحلیلی به شکل (1) که در شرط زیر صدق کنند |?f^ (z)(z/f(z) )?^(?+1)-1|?? ,z?u همچنین شرایطی را روی ? ,? بررسی می کنیم، به طوری که کلاس u(?,?) ستاره گون باشد. در بخش های دیگر خواص ستاره گونی و تحدب برخی از عملگرهای انتگرالی و دیفرانسیلی مورد مطالعه قرار می-گیرند. واژگان کلیدی: توابع تک ارز، توابع ستاره گون، توابع محدب ، توابع نزدیک به محدب.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

نتایج پیروی توابع چند ارز تعریف شده توسط ضرب پیچشی

در این پایان نامه با استفاده از روش پیروی دیفرانسیل به برخی ویژگی های کلاس های توابع چند ارز که به وسیله ضرب پیچشی تعریف شده اند می پردازیم.

15 صفحه اول

بررسی عملگرهای انتگرال بر روی توابع تک ارز وستاره گون

تابع تحلیلی که یک به یک می باشد را تک ارز می نامیم.ازنظرتحلیلی تابع تک ارز مشتق مخالف صفر داردوازنظر هندسی تابع تک ارز خم های ساده را به خم های ساده می نگارد.به دلیل اهمیت این رده،در این پایان نامه به بررسی محک های تک ارزی عملگرهای انتگرال می پردازیم. در این راستا،در فصل اول، به بیان تعاریف و قضایای مقدماتی پرداخته ایم. در فصل دوم،در هر بخش به طور جداگانه عملگرهای مختلفی را در نظر گرفته و محک...

15 صفحه اول

بهبودهایی از نامساوی های توابع محدب هندسی برای عملگرها

در این مقاله، تظریفی از تابع محدب هندسی ارائه که به کمک آن چندین نامساوی شناخته شده از توابع محدب هندسی بهبود داده شده‌ است. در پایان نیز نامساوی‌های بدست آمده برای توابع محدب هندسی عملگری توسیع داده شده است. نیز نامساوی‌های بدست آمده برای توابع محدب هندسی عملگری توسیع داده شده است.

متن کامل

درخصوص تک مقداری بودن و ستاره گونی برخی تبدیلات تعریف شده توسط پیچش توابع تحلیلی

فرض کنیم s کلاس تمام توابع تحلیلی و تک ارز به فرم f(z)=z+?_(k=2)^???a_k z^k ? (1) روی دیسک واحد ?={z: z?c,|z|<1 } و t زیر کلاسی از s شامل توابع تک ارز به فرم f(z)=z-?_(k=2)^???a_k z^k ? (2) باشد که تحلیلی روی دیسک واحد ? هستند. در این پایان نامه کلاس های مختلفی را بررسی می کنیم. این کلاس ها از تأثیر عملگرهای خاص روی توابع تحلیلی ذکر شده و صدق کردن در شرایط ویژه تولید می شوند. برای مث...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت مدرس

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023